About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, April 24, 2011

W-day prep:Kain for bridesmaid and groom-maid...erk...!

Kain untuk pembawa-pembawa dulang aka bridemaid and groom-maid (ader ker perkataan nie?) dah dibeli...
dah di agihkan pada siapa yang ada kat depan mata...
yang jauh dimata dekat di hati akan di pos kemudian..
dengar citer, bridesmaid yang dh dapat kain semua dah sibuk p tempah kat tailor!!haha
groom-maid pon sama...giler excited diorang!!
I pon tak p jumpa tailor lagi..hahah

 untuk pihak perempuan...
untuk pihak lelaki..

tolong jangan outshine pengantin okeh...:p
baju ni akan dipakai hari akad nikah nanti..hihi
untuk angkat dulang...:) 

nota kaki: baju family i glamor sangat ni dari pengantin..how??hahah

14 comments:

~ NANA ~ said...

u...cantek la lace purplr tu!

Q said...

NANA~murah jer nana...hihi beli kat bandung ritu...:)

Dhya said...

nak.....

Q said...

Sue~untuk bujang2 sahaja...hihihi masa tu sue dah jadi isteri orang..:p

Cik Emi Deraman said...

bestnye dah beli :)

hye b2b..emi pon b2b jgak :)

Q said...

Hi Emy~ memang best!!!hihi nanti lepas bulan 10 jer dah tak b2b..hhahaha

lovelyadibah said...

haha~..over la kain bridesmaid..hehe..bestnyer!!

LisaLisut said...

Q ;p
baju grooms maid u tu mcm sama dgn baju family i utk yg laki2 hihi

Q said...

Lovelyadibah~belum tengok lagi kain familynyer..hihih

Lisa~i punya PIHAK lelaki..hihih tak sabar nak tengok!!!

iedayah said...

sgt cntik bile tgk dorg reramai berbaju sedondon..tp ms i khwin dlu xsmpt tgkp pic ngn bridesmaid..wuuuuu

didieadila said...

same la kite..baju mak dd lagi glamor dr baju dd..haha

~ mizzAmy ~ said...

lace lagi tu... sangat cantik.. ;)

Q said...

Ieda~noted!!hihi q reminder untuk q nanti..tak aper...untuk adik2 kan ada lagi..hihih

DD~nnt u tengok baju mommy i adik i semua..hahah

misz anie said...

yup..bju family sy pun dri d'fashion..lace gitu,mmg kalah la si pantin kan..tpi purple cm same kaler dgn family plak..ihiks