About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, August 8, 2010

Right on time

Daddy is not well..
since yesterday..
I'm just don't realize how bad the situation is until he's vomiting secara extreme 30 minit yang lepas...huhuhuhu
I feel glad that I'm home when he is sick..not that I like him to be sick but considering my mum is always alone, I am so relieved that I canceled my plan on going back to campus today, so lazy..
well, this time the laziness come just right on time.... 

so, I am on emergency leave until Wednesday.. 
Teman mommy jaga daddy..bila lagi??
This is the time nak balas jasa parents..
oh ya, bukan masa sakit jer tau balas jasa..ini adalah antara peluang yang ada..
nak bagi duit ribu-ribu belanja and melancong seluruh dunia masih belum mampu..huhuhu 

nota kaki: Daddy is so stubborn..tak mo p spital...T_T

5 comments:

Nora a.k.a Aira said...

mcm bapa nora juga degil xmao pi hopital.. :(

nora doakan moga bapa kamu cepat sembuh okeh.. Ameeen...

Q said...

thanks Nora...tu lah, degil tak mo p spital nie susah...ameennn

shayra hint said...

hope ur dad will get well soon.. sama cam mak aku, nak pi hspital ckp xmau..

mysarah said...

org2 tua memang tak suke pergi spital, manja sangat katanya! but kita ni yg akan risau terlebih.. ishh

Q said...

She~tu lah..dah p spital tak mo mkn ubat semua plak..huuhhu nak cucuk pon mcmm budak2..T_T

mysarah~ni mmg kena sgt risau bila dekat 30 kali muntah..huhuhu