About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, February 6, 2014

Siapa ejen korang ek??

Ha semalam ada jumpa seorang kawan..dia mintak tolong review polisi dia..makanya tolong review la..

Beliau baru amik polisi 2 bulan..tiada penerangan dari ejen..katanya ejen perempuan..saya belek-belek polisi tu saya tengok nama ejen lelaki..so dah pelik dah..tanya beliau balik..ejen lelaki ker perempuan? Dia cakap perempuan yg buat semua ni tapi dia call ejen laki tu tanya macam-macam. Rupanya yang perempuan cuma sub ejen yg tiada lesen..

Ok, xsalah if u guys nk tolong kawan carikan clients ker, tapi saya rasa x elok la kalau ejen tu sendiri xdatang jumpa Clients untuk explain polisi..boleh rekemen tapi ejen datang la laksanakan tugas..kalau secara logik nya, datang nk jumpa bagi business pon ejen xnak datang, x mustahil kalau you guys ada problem nak claimeed semua ejen yang sebenar xnak entertained. Paham x? Hihi

Alhamdulillah, even my husband rekemen kawan2 dia kat saya, mesti husband saya suruh jugak saya jumpa untuk terangkan dengan lebih jelas pada kawan dia..sesiapa sahaja yang rekemen..even dalam on9 pon saya mesti tunjuk muka jugak..sebab saya betul-betul nak tolong clients bukan semata-mata business.  So kalau ada yang direkemen oleh kawan2, ajak2 la ejen jumpa..ada masalah xleh dia lari nk sorok muka kan hihi ..sebab kami ejen berurusan dengan duit maknusia and amanah yg diberikan..doakan saya yer..kalau salah silap sila la tegur..:)


No comments: