About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, October 6, 2013

Bukan menjatuhkan, nak memastikan..

Masalah yang saya hadapi sekarang dari customer ialah bila polisi mereka tiada saving yang dijanjikan oleh ejen!!bukan dari company kami tapi dari company lain..tak pasal2 cakap ejen tipu..haiyaaa..kesian ejen2 ok?;p

bila saya tolong review polisi, saya akan review dengan jujur..polisi ok ker tak ok ker..bukan kira nak curi customer orang ker haper..kalau ok Alhamdulillah..kalau tak ok saya advice ler tambah..selaras dengan keperluan semasa..bukan semata2 nak buat sale..

Kembali kepada isu saving..bila tanya client semua cakap ejen cakap ada saving..ejen cakap ada saving..black and white nyer ada tak?seorang kawan saya dia minta saya review sebab dia dah lupa apa yang dia ada..saya cakap ok la..meh nak review..coverage semua ok la tiba-tiba saving tak ada...saya belek2 banyak kali jugak...and tengok dekat bahagian saving 0. Polisi tu 100% protection sahaja. Dia terkejut saya lagi terkejut. Sebab premium agak tinggi la. so dia cakap kawan aku cakap ada saving ni. panik dah diaaa...so saya cakap takpa, kita call customer service, tanya sendiri. 
so bila call memang sah lah tiada saving memang 100% protection plan. Apa yg saya buat?
Saya adviced dia g balik kat kawan dia tanya why la tiada saving. Boleh adjust ker amount and coverage bagi ada saving sikit. And just amik saving plan extra from me. And dia pon ok jer sebab memang nak buat saving plan. Thats how i worked and policy review is all about. Kalau my client memang ada black and white saving depa. I can snap shot from my sistem and tak percaya boleh call customer service.

Sometimes memang ada ejen yang tak tahu pon baca polisi. True story. Kepada ejen, kita buat kerja biar betui jangan kerana lepas sale sahaja. Explain satu-satu. Kalau tak cover certain sakit beritahu terus terang (especially yang amik dari bank please make sure ur policy ok? Sebab u guys tak ada fix agent bila amik dari bank directly)..

and kepada clients semua, buat pilihan yang bijak..ejen and company..whole life tau nk service u guys...
I am learning and never stop learning. I want to be the best in the best company :)


And Ill be sharing speaker at Sunway Seberang Jaya on 13th of October..
Kalau anyone berminat nak menceburi career ni or nak i jadi ejen u guys ker boleh datang and dengar la :)

Kindly contact me first on 013-5915586 so I can assist u..:)
If kat KL nanti 19hb..will update about that soon :)
satu satu..hihihi




No comments: