About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, November 7, 2012

Following, follower, blog list, NuffnangX dan komen

So, new way of stalking and commenting..
I think ramai kot dah tau pasal NuffnangX ni kan?Memang best dan senang..
tak perlu nak log in bagai kalau dah install apps di tablet or phone..or macam ni rupanya bila di laptop..hihih

kalau yang dah ada akaun nuffnang just log in pakai akaun nuffnang jer..
yang tak ada log in pakai fb pon boleh..:)

seriously sangat praktikal bila pakai phone and tablet..
sebab blogger kalau bukak kat tab memang tak fully support ler..
anyone yang ada nuffnangx ni please let me know so i can follow..hihih 
komen pon macam chat jer jadinyer. :)
and boleh tengok jugak blog list orang lain..

and for those yang followed me..thank you so much, and just to make a statement, i followed u too...hihihi
kalau yang belum saya follow sila beritahu..
saya tak update link blog list tapi percayalah saya follow and baca dari dashboard blogger bila saya online pakai laptop..hihih so, kalau tak ada list tu jangan kecik hati ok..

thank you!!

p/s: to cha and noi, saya selalu komen blog korang melalui nuffnangX!:)

2 comments:

cha said...

Tapi mmg apa yg u komen tu tak klua kt entry i tu ke u? Sebab i carik mg takde haha. Jap i explore dulu k :D

P U C A T said...

sy ade account nufnang tp jarang onlineeeee.