About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 9, 2011

W-day prep: hall, pelamin dan hantaran

As promised..
There are only a few halls in Kepala Batas..
and MY DAD just gave me 3 choices..
and he'll decide..motif bagi choice??hahaha

1)Dewan Millenium..bet ramai tau kot pasal dewan nie..based on Puan Syafa survey..
but the hall is way to big for me...and too high...

2) Dewan MPSP..the place where Puan Syafa held their wedding..I like the size, and the air cond functioning so well..hihi have to spend more on deco my dad said..

3) Hotel Seri Malaysia Kepala Batas...just the way I love it...just wait for daddy's approval...

PELAMIN

I have 2 vendors now..both are still  in state of negotiating..I want the best deal..I blocked my date for both vendors..T_T bukan tamak ok..tapi nak pastikan I have the best..

Vendor 1) is in Ipoh Perak...jadi atau tak amik pelamin nyer bergantung on the package that she'll give me on this 19March..but ape2 pon, I memang akan amik mekap dari dier..so, blocked date sangat lah patut..

Vendor 2) sangat profesional and berpengalaman..design di butik pon sangat inspired me...harga pon berpatutan...even butik baru tapi meyakinkan sebab previously they're handling Chinese wedding...

some of the pics from their boutique..
Dunno which part yang di fokus..hihihi
I suka sgt kerusi panjang nie..tapi kalau amik pakej 8k baru bleh dpt...huhu
tak mampu den...

will confirm by the end of this month which vendor...Insyaallah...

last but not least..the hantaran!!!
tinggal 1 2 jer lagi..lega dah...


the happy him...haha
dier ckp tak pyh pening dah pasal hntrn...

andddd..
lastly....
I bought this sebab terpengaruh dengan korang semua!!

ni yang di rekomen oleh orang kat Guardian tu..
yang tak thn tu amik 3 botol sekali..:p
for the sake of beauty lah kan??
:p

nota kaki: tak sabar nk buat kad kahwin!!!

5 comments:

Shakina Farhan said...

best kalau dpt buat kat hotel..huhu..erm..pelamin tu agak serabut..betul xtau nak fokus kan..just my 2 cent..

Ajwedding said...

cantik gak pelamin dlm picca tu..elegant...wah apasal semua b2b dh settle hal hanatran..liza 1 ape belum beli..sedih =(

LisaLisut said...

wow Q 7 bulan lg?aiyak.i dulu ke?hihi..
i tak sbr nk buat kad kawin juge.huhu.risau.

gmbr no.2 tu cntik Q.tp pricey ek..huhu

~ mizzAmy ~ said...

bestnya. barang hantaran mostly dah beli ekh? mine baru satu je. T____T

Unknown said...

~K.I.N.A~
aah...senang kalau dapat hotel tu, cuci kaki jer..hihi tak tau lah per motpf gmbr tu...mcm mix and match pon ada...hahah

~Lisa~ yup, u dulu lah, tu lah i p nnt kawen u belah perak sila hntr kad..hahah aah, mmg cantik and sgt berkenan tp hrg tu tak mampu and terasa membazir..huhu

~littlesunshine~liza, sbr2...ader nnt moment tu..yup, mostly dah setel...sebabnya dah tak larat nak delayed2 kan..hihih lega skit...:)

~mizzAmy~mmg best..beli lah cepat2..hihi