About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 30, 2011

Esok Mak Mentua datang!!!

Ok fine...
bakal mak mentua...nmpk sangat tak sabaq nak anak dia..haha
ok..so esok Emak sampai saya kena jemput di airport SEORANG pada mulanya..
agak nervous di situ sampai dah cuci satu bilik kat hostel bagi licin dan kemas..hahha
setelah difikir-fikir sedalam lautan pasifik, saya call Mommy ajak Mommy teman ambik Emak..hihi
mestilah Mommy saya ok kan...:p

Emak saya sangat sporting..
bukan tipikal MIL..
beliau tak pernah tanya saya pandai masak ker tak kemas rumah bagai...hihi
beliau hanya tanya bila saya habis belajar dan bila nak sambung lagi jer...hihi
lagipon, anak lelaki beliau pujaan hati saya lagi terrer masak dari saya..
jadi kebarangkalian untuk kami berdua tak makan adalah 0 yer...
harap maklum...hihi

saya nervous ni..saya tak pernah bersama Emak tanpa jejaka hati pujaan saya..
walaupon Mommy saya ada sebagai peneman..saya tetap nervous..:p
gedik tak saya?
hahhahah


saat Emak sarung cincin di jari saya..
baju kami sama kaler..hihih
masa nie kami berbisik-bisik di atas pelamin sebab malu...hihi
sebelum sarung cincin, Emak tanya dah sapu losyen kat jari ke belum..
sebab kami dah prektis sebelum tu...cincin agak ketat...hihi
malangnya, situasi kami berbisik-bisik di atas pelamin kantoi..hahah
kami kena usik jer..hihi those were the moment!!

by the way, saya masih ingat kali pertama berjumpa Emak, Emak bawak saya berjalan sampai ke sempadan..
masa nak lintas jalan, tiba-tiba Emak pimpin tangan saya..saya terkejut dan malu...tapi dalam hati sangat gembira...tahukah anda saya rasa bertuah?
hihih

till then peeps....Im off to Jakarta and Bandung tuntil next week!!

see ya!!

nota kaki: saya sangat double bertuah sebab Mommy saya dan Emak saya sangat rapat!!
I love my Mothers!!!:)

7 comments:

lovelyadibah said...

Untung2!dba pun doa t dua2 mak n bakal MIL dba baik mcm cik Q.:)

Lyena Vee said...

q: u r soooo lucky!! i jealous giler ngan u la..

~ NANA ~ said...

hehe jgn nervous2

ni la peluang amek hati MIL

tunang i lagi jahat, hari tu dia hantar i kat johor, suruh dudukk seminggu dgn mak dia...haha...mula2 cuak tp dah duk seminggu sana, rase dh mcm mak sendiri la pulak :P

~ mizzAmy ~ said...

alhamdulillah. my future mil pun jenis yg bukan tipikal mil. hehehe... kalo tak, tak kawin lah sebab mmg tak reti masak. lol... btw dear, happy shopping!! =P

Unknown said...

sangat bertuah nya dpt bakal mil yg sporting n loving kan =)

Unknown said...

~lovelyadibah~amiin..;)

~veesakura~ ntah2 vee pon sama....hihi

~nana~omaigod memang jahat!!hahah tapi better kenal2 sebelum kawen kan?skit2 pon tak aper....pelan2 kata orang...hihi

~mizzAmy~sgt happy shopping!!!hihi thnaks!

~lind~ yupp...hope the same for u!!!

misz lollybabe said...

jom promote pape thru vlog kt http://1tube.my