About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, June 4, 2014

kalau medical card hilang camana???

Waah lama x taip..sorry u olls..kerja banyak masa singkat huuu

So rini nak cerita apa yg korang perlu buat kalau medical card korang hilang atau tinggal kt husband/wife ka sapa2 ka..boleh x guna insurance/takaful tu bila emergency???

Jawapannya boleh dek non...kad tu hanya sebagai pengenalan ja hampa amik company insurance mana..as long as hampa ingat amik company mana no problem..kalau x ingat contact ejen sebab tu saya ckp ejen adalah sgt penting ok. Huhu

Kalau kena admit ka apa ka, just tunjuk ic and habaq dari insurance mana..xperlu nk ingat bilik berapa dapat semua tu..sbb dlm hospital panel pny sistem dah ada semua details...kalau was2 tanya ejen lagi..again ejen main peranan yaaa...

Sekaranf musim sgt anak2 kecik sakit kan...saya doakan anak2 pembaca saya ni dlm keadaan sihat walafiat..kalau anak2 sakit jgn panik ok..anda leh simpan jugak no saya ni kalau perlu bantuan dan pertanyaan..saya ni ejen great eastern takaful hihi


qyla86@gmail.com
0135915586

No comments: