About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 5, 2011

Pre-wed : A tale of two pillows..Ep 2


In relationship...mesti ada up and down kan?
kami pun tak lari dari semua tu...

UP
DOWN..

but Alhamdullillah...we're still together...:)

hand in hand...hihi

banyak jugak cabaran yang ditempuhi...


macam dalam drama tu..

macam-macam jadik...

ramai cakap kitorang best sebab couple dekat lah tunang dekat lah..


tapi hakikatnya, dekat tapi jauh..hihihi
jarang jumpa...masing-masing ada komitmen..

yang penting selalulah...

berdoa agat hubungan yang terbina di restui...:)

episod 3 plak k nanti...:p

nota kaki: rasa cam melalut dah ni..by the way..ni citer pasal bantal tau!ahahah


7 comments:

Fariza said...

comel. :)

cik_azie said...

suker2 ribu2 kali hehe

A.N.A said...

Q:suke payung transparent tu..q beli kt mana?mood nk wat pre-wedd tgh menggedik nie...hahaha..

MiEzA said...

sangat comel...

kAseh Mir'Ha said...

aish...jeles pula tgk pic pre wedding Q. time sy ari 2, kaku. Xtau nak p0sing mcmane. mintak2 ble gmbr 2 dah siap, pic 2 cantik mcm pic Q ni. hehehe

Q said...

Fariza ~thanks hihihi

Cik azie~juta2 kali lah!ahahah

A.N.A~ ni OP yg bawak...ahahah Q nyer props bantal jer...:)

Mieza~time kasih..malu...ahaha

kaseh Mirha~Insyaallah, Q lagi kaku!!tp OP pandai direct...hihihi

K.I.N.A said...

cute..ada jalan cerita tu jadi menarik..