About

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, June 24, 2011

Bridesmaid #1

Ha..lama dah nak citer pasal kesayangan-kesayangan saya nih..
kali ni nak citer sebab rindu kat depa sesangat..

saya bahagi kepada 4 bahagian..
hambik...sebab semua ada 12 orang..hihi
yang ni dah identify tugas..lagi 9 orang tu on the way..

urutan bridesmaid tiada kena mengena dengan ranking ka apa ka, semua nya kesayangan saya...

1. Nama dia ni Aaina Aziz ikut dalam fesbuk dia
Dia ni gila...haha kami sama-sama gila..dia tak pernah seriyes..asik main-main ja..
kadang-kadang ja beliau seriyes..bila beliau seriyes tak best..hahah
saya panggil dia sayam saya..
tugas dia: jaga saya hari before nikah/kenduri and semasa kenduri..lepas kenduri saya dah ada suami, suami plak jaga..hahah macam ready gunting benang jarum bagai..emergency kit lah..jadi driver  saya..hahah buleh tak sayam?
sebab dia ni pantas lah..kurus senang menyelit sana sini and beliau dah biasa kalut-kalut ni..kan sayam?ILY..hihi
saya tak habag g tugas dia ni..nanti saya bagi saja link entri pada dia..haha

2. Nama dia Kujat El Kutat ikut fesbuk jugak..
beliau adalah partner in crime saya/bodyguard..saya rasa selamat dengan dia
saya masih ingat lagi dia cakap kat saya kurus keding tak cukup zat!
tapi saya sayang dia..mommy saya lagi sayang dia!
jeles?tak lah..mommy dia sayang saya jugak..hihi
kawan masa sekolah sampai sekarang..hihi 
dia ada myvi kaler pink...saya sangka dia brutal..hahah
tugas dia: jadi orang yang tolong ingatkan shoot2 penting masa hari bahagia saya nanti..amik gambar dengan tok nenek sedara mara kawan bridesmaid semua tu lah..sebab beliau gila kamera and baru beli kamera baru!

3. Nama dia Nur 'Ain Kassim ikut fesbuk jugak..
dia ni skandal saya sejak 6 tahun yang lepas..
tido setilam sebantal..haha dia suka jadi cikgu/pensyarah..
mak dia pernah pesan kat saya 'kalau pergi mana-mana jangan tinggal Ain ya'..saya amanah..saya tak tinggal dia sampai sekarang..hihi kami rumet dah 6 tahun!
dia lah radio bergerak saya..sebab dia suka donload lagu bukan-bukan bagi saya dengar..saya tak suka dengar lagu-lagu ni..hahah ampun Ain!
tugas dia: readykan lah lagu-lagu pengantin untuk saya..sebab saya tak tau nak donload lagu kat mana..saya tak pernah donload lagu..haha dia suka donload..dan dia suka cari maksud lagu tu..saya bagi job ni kat dia tadi..dia suka!sayang Ain!


lagi korang?apa tugas bridesmaid?

nota kaki: saya rasa tunang saya cute bila uruskan hal kahwin..hahah

5 comments:

kujat said...

hohohoh... pandai ko nk mngipas ak yerk!!!hahah.. ape2 pon ak akan wat yg terbaik.. ak nk jd photo-G sambilan utk wedding ko.. utk my collection album.. ngeh3...

Nur 'Ain Kassim said...

harusslah!!!puji lebey nmpak..hikhikhik

Aina Aziz said...

hahahahaa...like lah~
okeyh!anything for u dear..ILY 2..mmuah~

LisaLisut said...

err i dont have bridesmaids la Q hehe..so i cant delegate tasks to anyone.lgpn kalau bab cr lagu i ni cerewet so kene la buat sndri.huhu.bestnye u ade bridesmaids yg rmai tlg. most of my frens dtg nk jd guests je.huhu

Unknown said...

Kujat, Ain and Aaina~korang kan best!!!hahah

Lisa~I memang tak particular sangat..and I trust them!hihi